pou borw na brw to linux...

The Hater thehater at teilam.gr
Fri Jul 28 21:10:53 EEST 2000

"I.Ioannou" wrote:

> On 27-Jul-00 TheHater wrote:
> > ...kai na mhn plhrwsw 20 xiliarika pou zhtane?

> Katebase to apo Internet. Ta 20 (pou den einai 20)
> einai to paketarisma.

Ennoousa an kapoios ta antigrafei. To modem 33.6kbps pou exw den
epitrepei kati tetoio pou mou les.
To Corel einai 20 ston papaswthriou. To redhat an 8ymamai kala
akoma perissotera.

> > Yparxei kapoio meros - 'h kapoios an8rwpos :)  pou borw na
> > promhtheftw
> > to Corel Office 2000 'h
> > to Corel Linux 'h to RedHat Linux
>
> Ta Corel einai commercial, to na sta promithepsei
> kapoios se mikroteri timi legetai peirateia logismikou
> kai h lista den entharinei tetoies praktikes

To Corel Office den kserw, isws na exeis dikio.
Alla to Corel Linux einai eley8ero kai prosferetai
gia download apo to site (410MB)
Alla kai apoti eida, h GPL grafei:
"Finally, any free program is threatened constantly by software patents.
We wish to avoid the danger that redistributors of a free program will
individually obtain patent licenses, in effect making the program
proprietary. To prevent this, we have made it clear that any patent must
be licensed for everyone's free use or not licensed at all. "
Ara kamia dianomh linux den borei na mhn einai dwrean

> > From: TheHater <xexexe at xexexe.xexe>
>
> Kai tha se parakalousa na bazeis to kanoniko sou
> e-mail sto From (px onoma at teilam.gr)

Nai alla otan sto parel8on to tolmhsa to email mou gemize diafhmhseis.
Oute emena mou aresei alla vare8hka na vlepw oti borw
na kerdisw 10^6$ mesa se 1 wra :)

byez!