ellhnika tou Mac mesw linux

Stratos Laspas s_laspas at yahoo.com
Thu Jul 20 18:26:18 EEST 2000

Sthn etairia pou eimai ejetazetai h lush enos file/backup server se
linux anti gia nt. To periballon einai meikto me nt workstations kai
mac.

Gia to 8ema tou backup kai tou file server, uparxei h erwthsh ean 8a
fainontai ellhnika kai oxi kinezika ta onomata twn arxeiwn mac.
Prospa8oume na apofugoume th lush twn greeklish.

Gia paradeigma, arxeia me onomata pou xrhsimopoioun ellhnikes
grammatoseires tou mac, apo8keumenes ston nt server mas, fainontai apo
ton nt server san kinezika. Uparxei periptwsh to linux na diabazei
ellhnikh grammatoseira apo mac? Paizei ka8olou to unicode sthn
periptwsh? Exei kaneis hands on experience na rijei ligo fws?

Thanx

=====
Stratos Laspas