KDE2 problems

Sidiropoylos Athanasios msx at kil.forthnet.gr
Wed Jul 19 04:31:09 EEST 2000

Καλλιανιώτης Νικόλας wrote:
> Na to xanapw allh mia fora gia osous den katalavan ti ithela na pw....
> Den einai oti den ypostirizete (akoma kai se palioteres ekdoseis mporeis
> na to valeis) alla...tha prepei na kaneis mia varvati anavathmisi pou
> xekina apo ta QT libs ta opoia tha prepei na einai an den kanw lathos ta
> 2.1 stin synexeia se polles vivliothikes grafikwn (opws ayti pou
> simeiwneis) kai na apegkatastiseis opwsdipote tis palies ekdoseis tous.

Am ela pou emena mou mpike kai doulebei dixos kamia anaba8misi
biblio8ikwn kai ta lipa se SuSE 6.2 8-)
Aplos pira ta rpm gia to 6.3 (h deyterh proekdosh tou KDE 2 den eixe
bgei gia 6.2 otan katebasa egw ta rpm) kai ta erija mesa.........

Isos aplos den exei balei oles tis aparetites biblio8ikes apo otan ekane
egkatastash kai giayto paraponiete. Isos akoma na exei jexasei kanena
rpm me kapoia biblio8ikh pou xriazete kai na mhn to egkatestise /
katebase.

> To kalitero tha itan afou kaneis Download ta aparetita na ta ekanes
> compile local sto mixanima sou alla ta megethi pou prepei na katevaseis
> kai oxronos pou tha spataliseis isws na einai ypervolika polla. Perimene
> ligo akoma mexri na vgei kapia kainourgia version tou Suse (oxi h 6.4
> perimene gia kapia alli) pou tha exei hdh se rpm ta perisotera apo ayta
> pou xriazese isws akoma kai tin ekdosi tou KDE2 etoimi.

E skopos einai na dei KDE 2 edo kai twra....
Oxi oti einai kai poly sta8ero kai ta lipa (egw doulebw akoma me KDE
1.1.2 kai to KDE 2 to exw gia na to blepw aplos an den exw th allo na
kanw) alla..... An 8elei na to dei.... prepei na to dei.
An einai na perimenei.

Pare paidaki mou kai anaba8mise biblio8ikes aberta. An sou tis zita ths
xriazete. Dostes tou kai 8a deis to KDE 2 na paizei sthn o8onh sou.

> Filika
> nick

Sidhropoulos A8anasios

msx