KDE2 problems

Tasos Chronis tchronis at contraste.be
Mon Jul 17 18:12:59 EEST 2000

Πιο πιθανόν είναι να μην υπάρχει στο /etc/ld.so.conf το path με τα
support libs του kde2.
Είτε κανε rpm -ql kde2libs (ή καπως έτσι) για να δεις που είναι αυτος ο
καταλογος, και
προσθεσε το path στο /etc/ld.so.conf ή βρες ένα rpm με libjpeg-6b
Κανε rpm -qi libjpeg για να δεις τι έκδοση έχεις.

Ελπίζω να βοήθησα
Τάσος