problhma me ton disko....

Panagiotis Malakoudis pmal at space.gr
Tue Jul 4 13:15:01 EEST 2000

Anoije se ena console window ena top gia na deis ta processes ekeini tin
stigmi.
Kane mia sigkrisi to top prin na kolisei to mixanima kai sigkrineto me to
utilization pou tha deis otan kolisei...
Isos sou dosei kapoia idea gia to ti trexei...
To gegonos oti trexeis squid isos tha eprepe na to erevniseis. Rije mia
matia sta store, access kai cache log files tou squid (idika sto store) alla
kai sto configuration mipos yparxei kamia periergi parametros...