problhma me ton disko....

Angelo Stoikopoulos stoki at zeroone.gr
Tue Jul 4 10:53:02 EEST 2000

Exw  to parakatw problhma: enw douleyw to mhxanhma,synh8ws online ,me ta
kppp,krn,netscape anoixta ksafnika arxizei na douleyei o diskos kai den
stamataei.Sthn arxh epibradynontai oles oi leitoyrgies,se shmeio pou na kounaw
to mouse kai na perimenw kapoio xrono gia na dw ton deikth na koynietai, kai
meta apo ligo tipota.Douleyei mono o diskos.Par'ola ayta to dpms douleyei kai h
o8onh kleinei ston proka8orismeno xrono,xwris omws auto na einai pagio.Etyxe na
perimenw ews kai mia wra -peripoy- alla tipota kai synh8ws kleinw to
mhxanhma.Mia fora prolaba kai anoiksa ton task manager (kde) eida ena "find"
to ekana 'kill" alla tipota!
Eimai sxetika kainourgios,apla katafera na douleyw sto diktio+squid,kai exw
balei ta ellhnika.Polla mou einai agnwsta akomh,alla 8a ektimousa kapoia
boh8eia h estw ypodeiksh gia to poy na psaksw.Einai to squid?To krn?
Kserw pws den einai swsto,alla akomh douleyw san root,kai ola ta parapanw mou
symbainoyn san root(ean auto exei shmasia).