Standby

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Jan 29 04:18:42 EET 2000

On Fri, Jan 28, 2000 at 09:35:06PM +0200, DJ Art wrote:

> ε ? τί εννοείς ?? Αυτές τις "συμπεριφορές" τις κάνω με standby. Γίνονται
> κι αλλιώς ??
> Εντάξει, την οθόνη την σβήνεις από το διακόπτη, τους σκληρούς όμως ??
> πώς αλλιώς ??

  Σβήσιμο της οθόνης με το setterm (και παρόμοια υποστήριξη στα X, με το
xset), ύπνος των δίσκων με το hdparm.

> Και έστω ότι όντως αγνοώ (έεεελα :) την ύπαρξη κάποιας λειτουργίας για
> το σβήσιμο των σκληρών. Αυτή ή "κάποια" λειτουργία, σβήνει το fan του
> επεξεργαστή ??? Θέτει σε ύπνο το υπόλοιπο hardware ?? Γιατί μην
> ξεχνιέσαι, μπορεί να σβήνεις την οθόνη, αλλά σε standby, δεν χρειάζεται
> να το κάνεις: "σβήνει" η κάρτα γραφικών.

  Ε τι, μόνο για το ανεμιστηράκι; Τέλος πάντων, έχεις τουλάχιστον τόση
άγνοια για το θέμα όση έχω κι εγώ, οπότε ας το αφήσουμε κάπου εδώ...

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html