Standby

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Jan 28 21:35:06 EET 2000

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Πρόσεξε ότι μιλάω για «μη φορητό» υπολογιστή.

Ουπς !!! :-))

>   Προφανώς δεν με κατάλαβες. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η οθόνη μπορεί να
> σβήνει και οι δίσκοι να σταματάνε έτσι κι αλλιώς, χωρίς δηλαδή το μηχάνημα
> να πέφτει σε standby.

ε ? τί εννοείς ?? Αυτές τις "συμπεριφορές" τις κάνω με standby. Γίνονται
κι αλλιώς ??
Εντάξει, την οθόνη την σβήνεις από το διακόπτη, τους σκληρούς όμως ??
πώς αλλιώς ??

>Οπότε η απορία μου είναι τι άλλο γίνεται στο standby το οποίο να δικαιολογεί την ύπαρξή >του.

Και έστω ότι όντως αγνοώ (έεεελα :) την ύπαρξη κάποιας λειτουργίας για
το σβήσιμο των σκληρών. Αυτή ή "κάποια" λειτουργία, σβήνει το fan του
επεξεργαστή ??? Θέτει σε ύπνο το υπόλοιπο hardware ?? Γιατί μην
ξεχνιέσαι, μπορεί να σβήνεις την οθόνη, αλλά σε standby, δεν χρειάζεται
να το κάνεις: "σβήνει" η κάρτα γραφικών.

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html