Footer

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Thu Jan 27 15:51:26 EET 2000

Περιεχόμενο μηνύματος από "I.Ioannou":

> Εχεις απόλυτο δίκιο σε ότι λες, και όλα τα λάθη είναι καθαρά δικά μου.
> Δεν δίνω πολύ σημασία στην ορθογραφία όταν γράφω σε ελληνικά με λατινικούς
> χαραχτήρες. Περιμένω προτάσεις για το τι θα θέλατε να αναφέρει το - αλήθεια
> πως μεταφράζεται το footer, γιατί το λεξικό του Hornby δεν την έχει καν σαν
> λέξη ;

Μάλλον είναι <<κατάληξη>>.
Ναι, έχεις δίκιο, είναι δύσκολο. Μία δυνατότητα είναι να υπάρχουν δύο καταλήξεις,
μία γραμμένη σε greeklish και μία σε ελληνικά. Μία άλλη λύση είναι το πρώτο γράμμα
που αποστέλεται από τον Majordomo μόλις εγγραφεί κάποιος στη λίστα να είναι σε δύο
μορφές (ελληνικά και greeklish) από greeklish που είναι τώρα (τώρα = 7/4/1999 όταν
γράφτηκα εγώ). Πάντως, αν και θα ήταν σαφώς ομορφότερο, δε νομίζω ότι είναι και
επιτακτική ανάγκη.

> Τώρα όσον αφορά στο αν θα γράφουμε μόνο σε ελληνικά, αν και το θεωρώ ανεφάρμοστο
> σε λίστα ταχυδρομείου που δεν έχει μεσολαβητή (moderator) , νομίζω ότι είναι
> όπως και η προστασία του Συντάγματος : επαφίεται στον πατριωτισμό του
> καθενός.

Αχ, αχ.

--
Νίκος Θεοδώρου (Gordon)