O mpampas trela8hke! ;-)

Mike - Striker ps40 at ukc.ac.uk
Sat Jan 22 19:10:13 EET 2000

Hi

   Prosfata ema8a -ligo arga bebaia- oti o mpampas mas (e nai aytos!)
paradex8hke sthn Comdex Fall oti to linux einai 'apo istoria
adynato'.

   Na to elege ayto kapoios gia ena propietary OS 8a symfwnousa.
Oi perissoteroi 8a 8ymontai tis prwtes version twn MSWin. Kai fysika
xreiazontai ola ta programmata xrono gia na wrimasoyn. Alla ayta ta
exoume ksanamana-pei.

  To 8ema omws einai oti to eipe gia to Linux. Egw pisteyw oti to
Linux exei istoria. Thn istoria tou Unix. Allwste koitakste
(kai sykgrinete to me opoiodhpote allo OS) poso grigora eftase se
ayto to shmeio (wrimothtas).

  Eilikrina 8ewrw saxlamara mia tetoia koubenta apo ton sygkekrimeno
kyrio thn sygkekrimenh stigmh ston sygkekrimeno topo... Hksera oti to
myalo twn programmatistwn arxizei na doulevei otan aytoi briskontai
se apostash dx (me dx->0) apo mia o8onh alla oxi ki etsi ;)

--
Mike - Striker
ps40 at ukc.ac.uk
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr