O mpampas trela8hke! ;-)

Mike - Striker ps40 at ukc.ac.uk
Mon Jan 24 18:40:38 EET 2000

C. Ricudis wrote:
> H yparksh istorias se ena leitourgiko systhma, toy prosdidei dyo
> xarakthristika (stoys developers tou perissotero para sto idio to
> leitoyrgiko). Prwton, th dynatothta na antloun didagmata kai empeiria apo
> aythn, kai deyteron na th sebontai. To klassiko paradeigma einai to NetBSD,

m'ayth th logikh KAI lambanontas yp'opsin osa les parakatw gia ton
kernel
mas les oti *shmera* to linux den to sebetai kanenas kai ara exei parei
('i 8a parei se ligo) to dromo ths katastrofhs.
Oxi... oles aytes oi idees gia ton kernel pou les einai apla
prwtoporiakes
kai kala kanoun kai anaferontai sthn kernel-list giati anaba8mizoun to
linux. To oti ena OS exei mia sygkekrimenh istoria den shmainei oti
prepei
na symfwnei 'i na symbadizei m'aythn mexri katastrofhs. Oi kairoi
allazoun
opws epishs oi apaithseis kai oi synh8eies. Allo 8ema ean *esena* den
s'aresoun aytes oi allages (kaneis bebaia den se rwthse :>
{gia dikh sou eykolia sou lew oti yparxei ena copy tou Prwtou Unix sthn
Bell ;}

> Oi developers toy NetBSD, an8rwpoi poy gnwrizoyn thn istoria toy BSD kai th
> sebontai, dyskola 8a dextoyn "newterismoys" toy styl "Paidia, as baloyme ena
> SQUID proxy cache mesa ston kernel sth revision 2.3.54.53, kai an doume oti
> den paei kala to bgazoume sthn 2.3.55.12" h "Giati den allazoume ta semantics
> toy UNIX file system wste na epitrepsoyme circular references?" (opws prosfata
> diabasa me tromo na proteinei kapoois sthn linux-kernel-list). Kaneis ekei den

opws eipa parapanw den shmainei oti epeidh o pappous phgaine sthn
ekklhsia
ka8e kyriakh me olh thn oikogeneia synepagetai oti kai o eggonos-raver
:) 8a phgainei
'h oti prepei na phgainei. Parol'ayta paramenei eggonos!

> prokeitai na pei tetoies xazomares, kai an kapoios to proteinei ton agnooyn
                           ^^^^^^^^^
aytos einai dikos sou xarakthrismos kai proswpikh sou apopsh. Mallon
eisai
ephreasmenos apo kati pou ayth th stigmh den katalabainw.

> To Slackware den kserei poion exei patera. H teleytaia version poy koitaksa
                                     ^^^^^^
> emoiaze me ena mpastardema SVR4 kai BSD oson afora to userland. To redhat
> einai akoma xeirotero - to redhat-specific documentation einai anyparkto
                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> (dokimase pote kaneis na psaksei na brei documentation gia kapoion apo toys
> ekatontades  newterismous sto configuration toy?). To SuSe kapws phge na
> dior8wsei ta pragmata, mexri poy se kapoion hli8io hr8e h faeinh idea na
> allaksei th shmasia twn runlevels (!!!!).
                          ^^^^^^^^^
gia oles tis ypogramismenes lekseis exw na sou pw to ekshs: Paw stoixhma
oti otan prwto phres to Linux mexri shmera perimeneis oti ta panta 8a
minoun
idia. Oi epoxes allazoun.

> Den exw pleon kammia elpida oti opoiodhpote apo ta alla distributions
> ftiaxthke apo an8rwpous me EMPEIRIA sto unix system administration poy
> KSEROYN posh shmasia exei na briskeis kati ekei poy exeis synh8isei na
> brisketai. Tetoia pragmata 8a htan aparadekta sto BSD - kai dystyxws

sto BSD. oxi sto UNIX giati Unix den einai BSD mono. kai to unix den
einai 'h den prepei na einai mono gia admins ;)

> oi commercial unix vendors den pane ka8olou pisw sth malakia poy tous dernei.
> To pws na ftiakseis ena swsto, consistent kai orthogonal unix system, den
                                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
den shmainei oti gia na eisai unix prepei na eisai *omoios* me ta alla
unix
giati tote den yparxei anaptyksh alla ypoba8mish kai mh sebasmos sto
unix-clone
pou eftiakses. Antistoixa to linux ksekinhse apo to unix kai twra
badizei enan
pio "prwtoporiako" dromo.

Mia pou anafer8hkes gia userland klp exw kapoies erwthseis
na sou kanw giati egw o amoiros den mporw na tis apanthsw ;)

1)Den kserw posa xronia asxoleisai me unix alla tis entoles[1] ls, grep,
rm, klp klp
  pou xrhsimopoiieis ka8e mera sto linux pou tis ema8es?

2)Ean bgei ayrio to NetBSD 1.5 kai dhlwsei oti allazei to directrory twn
users
  apo /home/users se /house/users as poume (entaksei einai liges oi
pi8anothtes [2]
  alla des to 8ewrhtika) esy 8a peis OXI esy den eisai to NetBSD alla
ena kainourio
  leitourgiko pou den to iksera pote! Den exeis istoria! Den eisai kan
Unix!!!
  As to ma8w loipon ap'thn arxh.? Mipws ayto ekanes otan prwto phres to
Linux??
  Ema8es ksana ola ta xarakthristika?

Telos na pw kai kati kai opoios to katalabei to katalabe.
Dystyxws/eytyxws gia thn
periptwsh tou Linux den mporeis na peis oti exei 'h den exei istoria -
einai 'h den
einai kainourgio. Otan kapoios shmantikos an8rwpos (opws twra o linUS
[3]) yposthrizei
thn mia mono apopsh to kanei epeithdes ki as kserei oti den einai
alh8eia. Yparxoun
polloi logoi alla opws panta o shmantikoteros einai to xrhma.-
Bebaia to na bgaineis kai na les psemata se an8rwpous pou synh8ws
kseroun arketa
apo Comp. Sc. mou 8ymizei ton Bill G. alla nai... ksexasa aytos
apey8ynotan kyriws
se blakes users, opote pernousan ta logia tou.

___________________________
[1] kai oxi monon tis entoles.
[2] Pote den mporeis na ksereis o tomeas Computer Security ti mege8ous
allages
    8a ferei se ena OS.
[3] kai malista fetos kai malista sthn Comdex.

> Christos Ricudis

Mike - Striker
ps40 at ukc.ac.uk
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr