Creative Labs DVD DXR3

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Sat Jan 22 12:27:14 EET 2000

On 22 Jan 2000, Panos Katsaloulis wrote:

> Ma, den mhlhsa gia regions. To problhma den einai sto DVD to idio alla
> (opws den katalabes) sto apokwdikopoihth.
> Kai oxi oti den paizei to DVD, alla den mporeis na deis DVD *taineies* sto
> Linuxaki (ennow me hardware aposympiesh fysika - kati poy *mporeis* me
> DXR2).
>
> Me to Pioneer mporeis;

Ma oute egw eipa pws to problhma sou einai me ta regions,  apla katalaba la8os
kai nomiza pws milouses gia to idio to DVD, oxi ton apokwdikopoihth.
Proswpika xrhsimopoiw software apokwdikopoihtes se Win98 opote den to exw
psa3ei to 8ema. Alh8eia, ti software kukloforei gia DVD gia Linux?

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html