Creative Labs DVD DXR3

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Sat Jan 22 02:07:00 EET 2000

In article <20000121103605.A29518 at jester.noc.demon.net>,
	gdk at demon.net (George Daflidis-Kotsis) writes:

> On Thu, Jan 20, 2000 at 08:23:23PM +0000, Panos Katsaloulis wrote:
>
>> An skeyteste na agorasete DVD, mh tolmhsete na parete ayto ths Creative
>> me to DXR3.
> Gi' auto phrame Pioneer 103S pou einai region free kai gamei kai dernei. :-)

Ma, den mhlhsa gia regions. To problhma den einai sto DVD to idio alla
(opws den katalabes) sto apokwdikopoihth.
Kai oxi oti den paizei to DVD, alla den mporeis na deis DVD *taineies* sto
Linuxaki (ennow me hardware aposympiesh fysika - kati poy *mporeis* me
DXR2).

Me to Pioneer mporeis;

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html