Virus - Image!

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Fri Jan 21 17:54:10 EET 2000

On Fri, 21 Jan 2000, Batis wrote:
> Gia tin akriveia, enas ios tha mporouse na enswmatwthei se mia eikona, me
> ton idio tropo pou enswmatwnetai se ena ektelesimo arxeio. Ap'aytin tin
> apopsi, nai enswmatwnetai.
>
> ALLA: To mono pou prokalei einai na katastrepsei to arxeio. De mporei oute

Yparxei kai h periptwsh na mhn to katastrepsei, apla na paei na graftei
sto 'comment field' kapoiou arxeiou - kapoia formats to ypostirizoun,
px. GIF89a, `h sto meta to telos tou arxeiou.

Opws les ki esy omws, oti einai ekei den ekteleite, apla metaferete mazi
me thn eikona. Yparxei oloklhrh 'episthmh' pou asxoleite m'ayto to pragma
- mia anazhthsh gia 'Steganography' sthn altavista tha se peisei :)

> tipota parapanw na kanei, alla oute kai na 'eksaplwthei' se alla arxeia.
> Kai ayto, dioti otan fortwthei i 'molysmeni' eikona sti mnimi, tote ta
> periexomena tis thewrountai sa dedomena ki oxi san entoles pros ektelesi.

Sotiris.

---
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html