C++ Library Book

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Jan 20 20:40:37 EET 2000

Χαιρετώ τη λίστα!

Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το ποιό βιβλίο να αγοράσω για τις
βιβλιοθήκες της C++. Αναφέρομαι σε βιβλίο που θα εξηγεί την ίδια τη
βιβλιοθήκη και όχι Πώς-να-προγραμματίσεις-σε-C++. Τέτοια έχω 2-3.

Θα έλεγα κάτι να περιγράφει αναλυτικά στοιχεία της ANSI/ISO βιβλιοθήκης της
C++, ή με άλλα λόγια πώς μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις μέσω των πολυπληθή
include αρχείων.
Επίσης το βιβλίο να μην είναι κολλημένο σε στοιχεία της STL (όλα όσα βιβλία
βρήκα είναι κολλημένα εκεί, λες και όλη η βιβλιοθήκη μόνο η STL είναι...)

Σκεύτομαι πως ίσως θα ήταν καλό και να έχω και ένα βιβλίο με τις ISO
βιβλιοθήκες της (απλής) C. Γνώμες...

Τέλος απ'όσο γνωρίζω η stdlibc++ ακολουθεί τα standards αλλά αποτελεί
υπερσύνολό της. Βιβλίο που να αναφέρεται σε αυτήν δεν βρήκα. Για την glibc
υπάρχει και μάλιστα στο www.gnu.org

Σας ζάλισα; Εγώ να δείτε πόσο έχω μπερδευτεί - που ακόμα μαθαίνω και δεν
έχω βρει τα κατάληλα resources...

Y.Γ.
Όλα αυτά τα σκεύτομαι και για λόγους portability (ποιος ξέρει τι μας
επιφυλάσει το μέλλον!).
Για αυτό το λόγο θέτω και το εξής ερώτημα:
«Πώς μπορείς να ελέγξεις αν ένα αρχείο είναι directory ή απλό αρχείο; (με
ISO functions, ει δυνατόν, και όχι με το macro int S_ISDIR (mode_t m) ).»

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html