video file player

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Tue Jan 11 21:41:10 EET 2000

On Mon, 10 Jan 2000, Antonis Tsolomitis wrote:

> Dev vomizw oti eivai bug tou driver. H karta eivai n Matrox G200
> kai o driver mga ypoti0etai oti eivai apo tous kalyterous.

  Tha borouses na peis kai o kalyteros eukola :) (voithaei kai
to oti h karta einai apo tis kalyteres fisika)

> Yparxei mia diafora metaksy mtvp kai mtv kai ypopteuomai
> oti ekei eivai to problnma. H diafora eivai sto oti
> to mtvp -df ama ksekivnsei dev stamataei (symfwva me to documentation).
> Dnladn prepei va teleiwsei n taivia kai meta va stamatnsei.
> Milaw pavta gia full screen mode. Ayto dev symbaivei me to
> mtv. Isws eivai ekei to problnma kai otav prospa0w va allaksw tnv avalysn
> vomizei oti prospa0w va to ksegelasw (px me allagn kovsolas)
> kai kollaei to systnma gia ekdiknsn :-)

  Tora pou to skeutomai (kai eidika to sxolio oti den borei na stamatisei)
isos to provlima einai ontos sto mtvp, mias kai gia full screen mode theleis
root access (gia tin DGA) to mtv borei aneta na crasharei to mixanima sou.

(Apo oso thymamai to DGA mode sto mtv einai beta akoma ? h oxi pia)

> Twra pou to ksavaskeftomai exw tetoia problnmata. Px av afnsw avoixto
> to mnxavnma me ta X va trexouv 2-3 meres, eivai poly pi0avo
> va to brw kollnmevo kai va apaitntai hard-reboot.
> Alla mia kai to les twra, se mia tetoia pariptwsn pws
> mporw va brw info gia eva tetoio kollnma?

  Kapou exeis provlima tote sigoura :( , oute apo allo mixanima
me telnet den boreis na beis ? pantos borei na einai asxeto telios apo ta
X/karta.

Gia to pos mazeueis info tora gia to ti ftaei akrivos den einai
kai eukoli ypotheusi, prota prota koita ta logs ean exoun kapio information
pou tha sou dosei kamia idea, meta koita gia hardware provlimata/setup (io/mem
conflicts etc stis kartes sou), beta h provlimatikoi drivers pali (px h sblive
eixe provlimata mexri prosfata apo oti exo akousei).
Meta apo ekei an den exeis bgali akri mallon arxizeis na pigeneis se debuggers
kai alla paraksena.

> Telika mporei va ftaiei *kai* o driver... gia dwse odngies
> gia to pws mazeuw info please...
>
> AT.
>
> Otav trexeis to mtvp se full screen se afnvei va alakseis
> kovsola?

 Den exo mtvp (oute yparxei gia to mixanima mou)

Kostas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html