video file player

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Mon Jan 10 14:18:51 EET 2000

>   Hmm parakseno, pithanotata bug ston driver tis kartas sou
> vevaia den boro na katalavo pos to mtv pezei kai to mtvp oxi
> mias kai to mtv apla kalei to mtv gia na diksi to video.

Dev vomizw oti eivai bug tou driver. H karta eivai n Matrox G200
kai o driver mga ypoti0etai oti eivai apo tous kalyterous.
Yparxei mia diafora metaksy mtvp kai mtv kai ypopteuomai
oti ekei eivai to problnma. H diafora eivai sto oti
to mtvp -df ama ksekivnsei dev stamataei (symfwva me to documentation).
Dnladn prepei va teleiwsei n taivia kai meta va stamatnsei.
Milaw pavta gia full screen mode. Ayto dev symbaivei me to
mtv. Isws eivai ekei to problnma kai otav prospa0w va allaksw tnv avalysn
vomizei oti prospa0w va to ksegelasw (px me allagn kovsolas)
kai kollaei to systnma gia ekdiknsn :-)

> erotiseis:
> to alt-control-(numpad-|+) douleuei se alles periptoseis ?
> exeis extra modelines defined gia na borei na allaksei mode ?
> px Modes "1024x768" "640x480" ........
> To xdpyinfo -ext XFree86-VidModeExtension tha sou diksei pia
> modes einai available sta X gia na kanei switch.
> Ti karta kai ti version ton XFree exeis ?

Nai vai, auta eivai ola evtaksei.

> Pantos to hard-freeze einai sigoura bug kai kalo tha einai na
> diorthothei, to na diorthothei apetei dio bimata. Prota na to
> kaneis report (me arketo info oste na ginei track) kai deutero
> na yparxei documentation gia tin karta sou.
> (To support gia tis S3 px einai xalia gia auto akrivos ton logo)

Twra pou to ksavaskeftomai exw tetoia problnmata. Px av afnsw avoixto
to mnxavnma me ta X va trexouv 2-3 meres, eivai poly pi0avo
va to brw kollnmevo kai va apaitntai hard-reboot.
Alla mia kai to les twra, se mia tetoia pariptwsn pws
mporw va brw info gia eva tetoio kollnma?

Telika mporei va ftaiei *kai* o driver... gia dwse odngies
gia to pws mazeuw info please...

AT.

Otav trexeis to mtvp se full screen se afnvei va alakseis
kovsola?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html