13W3

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Jan 5 12:17:04 EET 2000

Epanerxomai.

Yparxei 13W3 to HD15 convertor me 6.900

Thewritika tha eprepe na kserw kai an einai M-F i F-M opws ta egrapsa, alla me
toso mperdema mexri na tou eksigisw ti thelw, kai na brei auto pou thelei, na
tou eksigisw oti den thelw ayto pou thelei alla ayto pou thelw, telika ksexasa
ti ithela kai ti mou edeikse.......

Pantws, an exei to ena fantazomai tha exei kai to allo.
Episis mporei na ferei (to ena kai to allo) an den yparxoun se eparki posotita.
Christo thes na to analabw? An einai steile proswpiko.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html