13W3

Dimitrios Stergiou dste at intranet.gr
Mon Jan 3 12:17:54 EET 2000

On Mon, 3 Jan 2000, Michalis Kabrianis wrote:

> Xmmm, an den kanw lathos exw dei ston Katouma, o opoios einai dipla sto grafeio
> mou. Avrio pou anoigoun ta magazia tha tou riksw mia matia kai tha sas
> enimerwsw (sigoura eixa dei alla den thymamai an itan thyliko i arseniko).
> Alitheia, na ypothesw eksodo se HD15F pou leei o Dimitris i exeis kati allo sto
> myalo sou ? (tria kalwdia RGB as poume)

Axxm, se auth thn periptosi 8es ton converton , kai meta 8eleis kai
kalodio. Genika h sun omos, einia kapos periergi sta kalodia ths.
Distixos, ta electrical mou einia apaisia gia na sou po pou akribos
diaferoun, alla an gia paradeigma baleis mia vga o8oni me to diko ths
kalodio se Ultra 5 den pezei pote. An pali baleis thn idia o8oni me ton
kalodio tou Ultra 5 pezei.

An 8eleis plirofories na psa3o na bro. kapou 8a exei 3emeinei kana manual
na do ti akribos pezete

ps. mi8iko skiniko apo ton katouma. foithths tou politexneiou zitise apo
ton katouma ena ethernet splitter, kati omoio me to reuma splitter. o
an8ropos to eftia3e, kai fisika ta mixanakia pou katsan pano se auto to
splitter to glentisan deontos :L)

-- hermes
Y2K is over, let's talk about 19-Jan-2038 , 03:14:07

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html