Soundblaster PCI 128

Fotos Georgiadis fotos at di.uoa.gr
Thu Feb 24 22:39:17 EET 2000

> Kai mia pio generic erwthsh: yparxoun Win-sound-cards, kata ta
> Win-modems? Yposthrizontai apo Linux? Giati h sygkekrimenh karta hxou
> einai toso fthnh, kai grafei sto manual "Apaiteitai toulaxiston
> Pentium/90"?

To sigouro einai oti i karta sigoura ipostirizetai apo to linux.
Tha sou proteina na tin baleis san module kai frontise ston
/etc/conf.modules na einai commented ta

#alias char-major-14 off
#alias sound off
#alias midi off

kai kane uncomment to es1371.o

ego exw ta ejis options :
alias char-major-14  es1371
options es1371 joystick=0x200

PS. kai emena mou eprije ta neura mexri na doule3ei....
    alla have faith.

--
|  *I am a living, thinking entity created in the sea of information*

|                                              -Ghost in the Shell     |
| Fotos Georgiadis                                       U.E Candidate |
| e-male: <fotos at di.uoa.gr> <sumarou at hotmail.com>                      |
| Virtual home:<http://www.di.uoa.gr/~fotos>                           |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html