Question about driver

Lambros Sarakis ls6 at telecom.ntua.gr
Thu Feb 24 17:13:39 EET 2000

Paidia geia

Exw to ekshs provlhma:

Thelw na ftiaksw ena driver se Linux gia mia ISA card. Vrhka th domh pou

prepei na exei o character
driver kai eftiaksa ena module sto opoio dhlwnw tis synarthseis:
device_open
device_release
device_read
device_write
init_module
cleanup_module

kai akoma mia domh "struct file_operations Fops" pou dhlwnw tis parapanw

4 prwtes synarthseis stis
katallhles 9eseis.

Otan kanw "insmod" trexei o kwdikas ths "init_module" kanonika. To idio
otan kanw "rmmod".

To erwthma einai pws mporw apo ena Application Program na kalesw tis
ypoloipes
synarthseis p.x. gia na kanw "open" ton device driver h na ektelesw thn
entolh "read".

Fantazomai kati exei na kanei me auto to Fops alla den exw vrei ton
tropo na to dhlwsw mesa sto programma mou kai na to xrhsimopoihsw. Den
kserw mhpws prepei na treksw ton compiler me idiaiteres parametrous
h na kanw kapoio linking tou application program me to module.

An kaneis exei kapoia idea ton euxaristw ek twn proterwn
Lambros

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html