FYI: vmware beta 2 + freebsd

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Feb 17 13:02:36 EET 2000

THEMiS PAPASSiLEKAS wrote:

>     Όχι ρε παιδιά.... καλό, χρυσό το Linuxάκι, αλλά λίγο ηρεμία... σιγά μην είναι
> πιο εύκολη η εγκατάστασή του από των Windows...

Δεν ήθελα να εκθέσω τα επιχειρήματα, αλλά δεν πειράζει :-)

ο Αν θές να ξαναεγκαταστήσεις τα Win χωρίς να κάνεις format, τότε θα
πρέπει οπωσδήποτε     να σβήσεις τα \windows, \program files (το κέρατό
μου με την backslash του DOS :-) και
  ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ τα περισσότερα πράγματα από το \ (root), καθώς άμα δεν τα
κάνεις αυτά,         φτάνει η εγκατάσταση στο χειρότερο σημείο που θα
μπορούσε να φτάσει (ΔΗΛΑΔΗ το 99%)      και πετάει ένα error.

ο Η εγκατάστασή των win θέλει όπως είπα αρκετούτσικη ώρα, αλλά μετά από
αυτό πρέπει να     αρχίζεις να εγκαθιστάς: drivers, προγράμματα,
ρυθμίσεις (θα φάς έτσι αρκετές ώρες, άσε   τα reset που θα απαιτούνται
για να δουλέψει το κάθε ένα ...)

ο Η ίδια η εγκατάσταση κάνει 2-3 reset από μόνη της ...

>όσο για τα ελληνικά, α.πώς να
> κάνεις μαλακία;

Λοιπόν, κατ' αρχάς μιλάω για ελληνικά σε αγγλικά windows ....
E, έτσι και κάνεις Typical Install την πάτησες !!!!
Πρέπει να διαλέξεις custom και κάπου θα σου ζητήσει για γλώσσα κλπ ..
οπότε ΜΟΝΟ έτσι σώνεσαι ......

>Εγώ έχω στήσει win κάποιες εκατοντάδες φορές και ποτέ δεν έκανα,
> και β.παραπέμπω σε πλείστα όσα μηνύματα περι ελληνικών στη λίστα.

Ε, τώρα πλέον, οι περισσότερες distribs τα έχουν ενσωματωμένα, οπότε δεν
υπάρχει πρόβλημα .... Αλλά πρός Θεού, στα Windows, έτσι και δεν μπούν,
τότε φτού και από την αρχή η εγκατάσταση, ενώ εδώ το πολύ να κάνεις 5
ρυθμίσεις και τέλειωσες ....

>     Να μην γίνω windows advocate, αλλά μη λέμε κι ό,τι θέλουμε...

Α, και κάτι που είδα τώρα τελευταία ... Αν έχεις στο BIOS κάτι
ενεργοποιημένο (μου φαίνεται τον έλεγχο του mbr για ιούς), τα ελληνικά
windows 98 (τουλάχιστον) αρνούνται να εγκατασταθούν.

Anyway ... (εγώ θέλω :) να λέει ο κόσμος πως η εγκατάσταση του Linux
είναι δυσκολότερη :-))))) αλλά έλα που δεν είναι ........ Κάθε φορά που
με φωνάζει ο γέιτονας του 5ου ορόφου να του ξαναπεράσω τα windows, πρώτα
ξεσπάω σε ότι βρώ μπροστά μου ..... κάνω μερικές θυσίες στο ΔΙΑ και μετά
πηγαίνω :-) -ευτυχώς τώρα είμαι **Μακριά** οπότε αναλαμβάνει ο πατέρας
μου (μου χα χα χα χα ;-)))
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html