FYI: vmware beta 2 + freebsd

THEMiS PAPASSiLEKAS panzer at finecon.gr
Thu Feb 17 09:22:30 EET 2000

> Πάντως, πλέον, όχι πως η εγκατάσταση των Winblows είναι "δυσκολότερη"
> από του Linux (μιλάω φυσικά πάντα για "ολόκληρο" δίσκο).
>
> Στο Linux μέσα σε 15 λεπτά έχεις up and running system με το πάτημα
> λίγων ΟΚ ....
> Στα windows θες 30 λεπτά, αλλά ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ, ειδικά αν γίνει καμιά
> μα***κία με τα ελληνικά ....... Έπειτα αν θες να τα ξαναεγκαταστήσεις
> χωρίς format και δεν σβήσεις *μερικά* πραγματάκια, δεν "πιάνει" που να
> χτυπιέσαι κάτω .........

    Όχι ρε παιδιά.... καλό, χρυσό το Linuxάκι, αλλά λίγο ηρεμία... σιγά μην είναι
πιο εύκολη η εγκατάστασή του από των Windows... όσο για τα ελληνικά, α.πώς να
κάνεις μαλακία; Εγώ έχω στήσει win κάποιες εκατοντάδες φορές και ποτέ δεν έκανα,
και β.παραπέμπω σε πλείστα όσα μηνύματα περι ελληνικών στη λίστα.
    Να μην γίνω windows advocate, αλλά μη λέμε κι ό,τι θέλουμε...

VALiS
--
[Reality is that, which, when you stop believing in it, doesn't go away. --
P.K.Dick]

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html