BPH8EIA ME HXO

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sun Feb 13 03:30:06 EET 2000

On 13-Feb-00 adrian wrote:
> 4. Phra mia Aztek SoundGalaxy 32bla-bla.... Otan thn phra setarizotan
> kanonika
> apo to soundconfig tou RedHat alla me to prwto Reboot exana ton hxo kai ta
> mixers (oxi to midi kai to cdplayer). Twra teleytaia den mporv na thn setarw

Ti version RH exeis ?
To idio mou ekane to RH6.1 giati (akouswn akouswn) exoun bug sta scripts
tous, kai prepei sto /etc/sysconf na kaneis ena ln -s souncard sound
Bebaiwsou an to /conf.modules exei swsta alias gia to sound.

Pantws o poio aplos tropos an den piasei auto einai (afou bebaiwtheis gia ta
IRQ/DMA px blepontas ta antistoixa apo DOS) na baleis na sou kanei modprobe me
to zori to module tis kartas apo kapoio arxeio sto /etc/rc.d.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html