BPH8EIA ME HXO

adrian adrian at arafin.gr
Sun Feb 13 13:20:47 EET 2000

Eimai mousikos (kai o ponos mou einai megalos).
Xrhsimopoiw to linux 2 xronia kai den exw kataferei na exw hxo.

Story
1. Eixa mia SoundBlaster "symbath" h opoia telika den htan symbath.
2. Phra mia palia Yamaha OPL apo filo. Doyleye alla epaize monofwnika.
3. Phra mia SoundBlaster PCI128 thn opoia setariza kanonika alla CRASHare to
systhma meta apo ena-dyo play wav arxeiwn.Dokimasa olous tous drivers pou
kykloforoun. (se DOS douleve)
4. Phra mia Aztek SoundGalaxy 32bla-bla.... Otan thn phra setarizotan kanonika
apo to soundconfig tou RedHat alla me to prwto Reboot exana ton hxo kai ta
mixers (oxi to midi kai to cdplayer). Twra teleytaia den mporv na thn setarw
giati: "init_module : device or recourse busy".
Koufa8eite mazi mas.

  Gia tis periptwseis 3 kai 4 oi roukounes ths RedHat-support den mporesan na
boh8hsoun ka8olou.

A. An 3erei kapoios ti einai auto to "init_module" , pou menei anoixto meta to
prwto reboot ths eggatastashs kai menei ep`aoristou apasxolhmeno , as me
boh8hsei.
B. An kapoios exei mia karta pou na douleyei swsta (HXOS-stereo,MIDI) me
kapoious drivers (oss,kernel,sndconfig) as mou to pei. Den exw alla lefta gia
peiramata.

PS: Opoios me boh8hsei kerdizei tsampa eisodo stis synaulies poy paizw.

adrian at arafin.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html