Samba kai masquerading...

Fotis Andritsopoulos fandrit at telecom.ntua.gr
Fri Feb 11 10:31:59 EET 2000

Me ena     netstat -nr    mporeis na deis tous routing tables toso twn Win oso kai tou
Linux. Kanonika 8a prepei na exeis (kai sta pc kai sta Linux) mia grammh pou na ta
'syndeei' xwris na pernaei apo to linux-gateway. *Kai* to Linux gateway prepei na exei to
localnet san jexwristh grammh. Dokimase na kaneis apo to pc tracert "thn.ip.allou.pc". An
deis oti to kanei reach mesw enos hop (dhladh den pernaei apo gateway) tote einai ok.
Alla apo oti nomizw esena (mallon) 8a prospa8hsei na perasei apo to linux sou. An mporeis
steile to output tou traceroute.

Fotis.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html