Samba kai masquerading...

Kostas Georgakopoulos kgeorga at magnet.gr
Thu Feb 10 17:41:25 EET 2000

Ola ta pc einai sto 192.168.1.* (se ena hub) kai sta ypoloipa linux ektos tou
gateway exo thn ejhs grammh sto route.conf (prokeite gia  SuSE 6.3):

default	192.168.1.1 (to linux gateway) 	0.0.0.0 	eth0

ta partitions tou NT ta kano mount me :
smbmount //"NTSERVER"/"data" /data -N -U NTLinux -W WORKGROUP

An ta parapano boithane katholou...

On Thu, 10 Feb 2000, you wrote:
> Logika an ola ta pc's (win+linux) einai sto idio subnet, ta Windows ftiaxnoun ena
> routing table, me to opoio gia na brei to pc kapoio allo pc sto idio subnet *den*
> 8a perasei apo to default gateway dedomenou oti briskontai 'konta'. Mhpws esy exeis
> balei sta pc's anejarthtws IP, na pernane mes apo to linux (kai kata synepeia na ta
> 'kobei'?)
>
> Fotis.
>
> P.S. San to localnet tou linux ennow....

...SHinE oN YoU CrAZy DiaMOnDs...
E-mails:
kgeorga at magnet.gr (Magnet Internet Services)
kgeorga at it.teithe.gr (Information Technology Department)