ppp syndesh apo Suse 6.0

Nicholas liquidox at NigHtRaIN.itacs.to
Wed Feb 9 00:46:27 EET 2000

panos kranidiotis wrote:

> Την καλημέρα μου στα μελη της λίστας.
> Το πρόβλημα που αντιμετοπίζω έχει να κάνει με την συνδεση στο δικτυο από
> Suse 6.0
> Προσπαθησα να συνδεθώ με όλους τους πιθανούς τρόπους
> (/etc/ppp/ppp-on,minicom,xisp,kppp) και έχοντας διαβάσει τα όσα έχουν
> γραφτει στη λίστα για το pppd died.Δυστυχώς δεν είχα κάποιο
> αποτέλεσμα.Πάντα οταν συνδεόμουν έβλεπα το γνωστό μύνημα pppd
> died.Φυσικα είχα κανει compile στον πυρήνα για όσους ρωτήσουν. Τελικά
> δοκίμασα μέσω Yast να ρυθμίσω το δίκτυο και δεν ξέρω πως αλλα ο pppd πια
> [...]

-=-=-=-=-
ΓΓιιαα

Δοκίμασες το wvdial; Είναι εύκολο και γρήγορο, χωρίς pap chap και crap..;-)

Modem δεν χρησιμοποιής; Αν είναι εσωτερικό PCI είναι πολύ πιθανό να είναι
winmodem όποτε δεν πρόκειται να τρέξει με τίποτα (ή σχεδόν)
Ρίξε μια ματιά http://www.o2.net/~gromitkc/winmodem.html

-=-=-=-=-
Νίκος

--
System info:

 12:20am  up  1:37,  5 users,  load average: 0.08, 0.13, 0.15

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html