ppp syndesh apo Suse 6.0

panos kranidiotis cortomal at x-treme.gr
Tue Feb 8 10:44:34 EET 2000

Την καλημέρα μου στα μελη της λίστας.
Το πρόβλημα που αντιμετοπίζω έχει να κάνει με την συνδεση στο δικτυο από
Suse 6.0
Προσπαθησα να συνδεθώ με όλους τους πιθανούς τρόπους
(/etc/ppp/ppp-on,minicom,xisp,kppp) και έχοντας διαβάσει τα όσα έχουν
γραφτει στη λίστα για το pppd died.Δυστυχώς δεν είχα κάποιο
αποτέλεσμα.Πάντα οταν συνδεόμουν έβλεπα το γνωστό μύνημα pppd
died.Φυσικα είχα κανει compile στον πυρήνα για όσους ρωτήσουν. Τελικά
δοκίμασα μέσω Yast να ρυθμίσω το δίκτυο και δεν ξέρω πως αλλα ο pppd πια
δεν  έπεφτε. Η γραμμή έμενε ανοιχτή αλλά ουτε www είχα ούτε mail. An
κανείς έχει καποια ιδέα θα ήταν ευπρόσδεκτη ώστε να μην είμαι
αναγκασμένος όταν θέλω να μπαίνω στο δίκτυο να κάνω reboot και να
συνδέομαι με τον "υπεροχο@#$%^&" κόσμο των μπλέ παραθύρων . Σας
ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.
Παναγιώτης Κρανιδιώτης.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr