Cross-compilation

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Feb 9 02:11:22 EET 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 08 Feb 00, Linux-greek-users wrote to All with subject "Cross-
compilation":

 L> Epeidi thelo na kano compile ena programma se ANSI-C gia DEC Unix
 L> kai den thelo na dwsw to source, auto mporei na ginei me kapoio tropo apo
 L> ton gcc kai to Linux ??

Mporeis na pareis biblio8hkes kai include files apo to DUnix kai na baleis enan
cross compiler sto linuxaki, alla aplws den aksizei ton kopo. Phgaine sto
http://www.testdrive.compaq.com/, anoikse ena account s'ena DUnix kai kane
compile ton kwdika sou ekei :^)

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html