notebook instalation (Mandrake 7)

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Feb 3 21:02:17 EET 2000

In article <3899BE30.8C780E53 at grmedia.gr>,
	Apostolos Siotos <asts at grmedia.gr> writes:
> Έπεσε στα χέρια μου ένα olivetti Echos P120E (notebook)
> και μιας που ήθελα να δοκιμάσω το mandrake 7 ειπα να το
> ριξω πανω για πειραματισμό.. (μαζοχισμός είναι αλλα τέσπα!)
> Το notebook αυτο ή θα έχει floppy ή cdrom (το αλλαζεις
> οταν ειναι κλειστό) οπότε προσπάθησα να κανω inst. απο
> το cd αλλα οταν φτανει στο να ανοιξει το γραφικό πλεον
> περιβαλλον εγκαταστασης λεει οτι δεν τα καταφερνει ο server
> (πιθανων να μην παιζει με τον vga16-αδιαφορο) για να κανω
> εγκατάσταση χωρις γραφικα εκανα δισκεττα (συμφωνα με την
> mandrake) αλλα φυσικα δεν μπορω να αλλαξω το floppy
> [...]

Μια ιδέα (όχι δική μου φυσικά) είναι η εξής:
Κατασκευάζεις δισκέτες με το βασικό σύστημα linux και κάνεις την
εγκατάσταση από δισκέτες.
Στο τέλος θα πρέπει να έχεις ένα πλήρως λειτουργικό σύστημα, χωρίς όμως
φρου φρου και αρώματα.
Αφού όλα πάνε καλά, μπαίνεις στο νέο σου σύστημα (χωρίς floppy πια) και
κάνεις εγκαταστάσεις σωριδόν από το CD.

To κόλπο αυτό έπιασε σε μένα με δύο notebook που πότε παρουσιαζόταν το ένα
πρόβλημα πότε το άλλο.

Ειδικά για floppy στο PCMCIA πρέπει να υπάρχει λύση, γιατί αν δεν έκανα
λάθος η SuSE έχει ένα bootdisk για αυτό (δεν το πολυέψαξα να πω και την
αλήθεια).

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html