notebook instalation (Mandrake 7)

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Thu Feb 3 19:43:12 EET 2000

Έπεσε στα χέρια μου ένα olivetti Echos P120E (notebook)
και μιας που ήθελα να δοκιμάσω το mandrake 7 ειπα να το
ριξω πανω για πειραματισμό.. (μαζοχισμός είναι αλλα τέσπα!)
Το notebook αυτο ή θα έχει floppy ή cdrom (το αλλαζεις
οταν ειναι κλειστό) οπότε προσπάθησα να κανω inst. απο
το cd αλλα οταν φτανει στο να ανοιξει το γραφικό πλεον
περιβαλλον εγκαταστασης λεει οτι δεν τα καταφερνει ο server
(πιθανων να μην παιζει με τον vga16-αδιαφορο) για να κανω
εγκατάσταση χωρις γραφικα εκανα δισκεττα (συμφωνα με την
mandrake) αλλα φυσικα δεν μπορω να αλλαξω το floppy
για να βαλω το cdrom. Υπαρχει ενα floppy με pcmcia αλλα
λενε οτι για να παιξουν τα pcmcia στο inst. πρεπει να βαλω
δισκετα με modules.. (πως αφου το floppy ειναι σε pcmcia!!!?)
αρα... και απο οτι θυμάμαι καποιος το ζώριζε.. πως κανω network
setup απο σειριακή ή απο infrared.. (ξερω οτι μέχρι να τελειώσει
θα έχει βγει το mandrake 8 αλλα για το γαμώτο που λένε..)

Ας μην το τραβηξουμε... απλα δωστε μου links ή καποια άλλη ιδέα..

Τανκς!
--
Φιλικά

Απόστολος Σιώτος