default fonts sta X

Adrianos Papamarkou perdikas at otenet.gr
Sun Dec 17 02:39:01 EET 2000

On Sat, 16 Dec 2000 21:11:39 Antonis Kokkonos wrote:
> Έχω ένα σύστημα με mandrake 7.2 και kde 2.0.1
> H εξ ορισμού γραμματοσειρά των Χ είναι η helvetica με κωδικοσελίδα 8859-7 .
> Αυτή η γραμματοσειρά παρουσιάζει αρκετά άσχημη εικόνα στην ελληνική
> κωδικοσελίδα. Παρόλο που στο kde έχω ορισει άλλες γραμματοσειρές που έκρινα
> ότι με ικανοποιούν αισθητικά, υπάρχουν εφαρμογές π.χ. gimp, xsane κτλ. που
> μου παρουσιάζονται (όπως έχει καθοριστεί) τα helvetica.
> Το ερώτημα είναι: τι θα πειράξω ώστε να αλλάξω τη γραμματοσειρά συστήματος
> (έτσι λέγεται;;;)

To KDE2 γενικά είναι θυμωμένο με τις ελληνικές γραμματοσειρές. Οι ρυθμήσεις
γραμματοσειρών και χρωμάτων που κάνεις στο KDE αφορούν τις εφαρμογές που
είναι φτιαγμένες για KDE και όχι για όλα τα προγράμματα για τα X. Yπάρχει
βέβαια
μια επιλογή (κάπου στο control) που λέγεται "Apply fonts and colors to non
KDE
applications" ή κάπως έτσι αλλά δεν "ακούν" όλα τα προγράμματα.
Το Gimp π.χ. ανήκει στην οικογένεια Gtk-Gnome που σημαίνει οτι  θα ρυθμήσεις
το
παρουσιαστικό του από το control center του Gnome (gnomecc λέγεται το
πρόγραμμα).