default fonts sta X

Antonis Kokkonos anxe at x-treme.gr
Sat Dec 16 21:16:01 EET 2000

Έχω ένα σύστημα με mandrake 7.2 και kde 2.0.1
H εξ ορισμού γραμματοσειρά των Χ είναι η helvetica με κωδικοσελίδα 8859-7 .
Αυτή η γραμματοσειρά παρουσιάζει αρκετά άσχημη εικόνα στην ελληνική
κωδικοσελίδα. Παρόλο που στο kde έχω ορισει άλλες γραμματοσειρές που έκρινα
ότι με ικανοποιούν αισθητικά, υπάρχουν εφαρμογές π.χ. gimp, xsane κτλ. που
μου παρουσιάζονται (όπως έχει καθοριστεί) τα helvetica.
Το ερώτημα είναι: τι θα πειράξω ώστε να αλλάξω τη γραμματοσειρά συστήματος
(έτσι λέγεται;;;)

--
Φιλικά,
Αντώνης