High CPU load ...

Manos stud0816 at di.uoa.gr
Thu Dec 14 11:51:00 EET 2000

Exw egkatastisei to SuSE 7.0 kai exw provlima me to CPU load to opoio einai
panta konta sto 100% . Vlepw apo to top, oti to X , katalamvanei panta oso
CPU load uparxei eleu8ero ... Diladi an oi alles processes katalmvanoun 2%,
to X pairnei to upoloipo 97% ... An mia alli process (p.x mysqld)
katalamvanei 45% to X pairnei 52% k.o.k  To apotelesma einai oti den mporw
na sunde8w sto mixanima me telnet (mporei na perimenw kai 10 lepto me
diadoxika retires) kai genikws i apodosi einai arketa pesmeni. Xrisimopoiw
Reflection X gia ti sundesi, alla auto den nomizw na epireazei tin katastasi
(kai me aplo telnet apo dos prompt exw to idio provlima) . Exei kaneis kamia
idea ??

Thanks,
Manos