vmware

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Thu Dec 14 09:41:01 EET 2000

I.Ioannou wrote:

> On 13-Dec-00 fabio wrote:
>
>> exw enan ektypwth kai ena scanner pou den suneragontai me linux
>> ws mia lush (pera apo to na ta dwsw kai na agorasw alla :-) ) mou
>> prota8hke
>> to vmware
>

> Aytos pou sto protine eiksere ti elege ? To vmware anagnwrizei oti
> hardware anagnorizei kai to leitoyrgiko pou to trexeis, kai malista oxi
> ollo
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>

To vmware "deixnei" sto guest OS diko toy hardware oso afora floppy, diskous,
cdrom, network, sound, vga. Apo kei kai pera, o,ti vazeis se parallhlh kai se
seiriakes, ap' oti ksero pernaei "diafana" sto guest OS. An dhladh exeis enan
parallhlo scanner pou den paizei se Linux, an sthseis vmware me Win98 to
pithanotero einai oti tha paiksei (sta 98). Den tha paiksoun ta diafora SCSI pou
den fainontai apo Linux, kathos kai 3D acceleration (gia to guest OS, h 3D karta
apla den yparxei). Epishs den mou exoun paiksei (stis liges dokimes pou exo
kanei me host Linux kai guest Win98) ta programmata pou xreiazontai DirectX.
T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=