mandrake 7.2 xfree86 4.0.1 nvidia driver 0.9.5 problhma

DJ Art djart at linux.gr
Thu Dec 7 17:06:01 EET 2000

"I.Ioannou" wrote:

> eixe problima apo X se konsola kai pali pisw (toulaxiston).

Ναι. Εφόσον χρησιμοποιούμε X4 και drivers τύπου 0.9 αυτά είναι δεδομένα.
Και εγώ με Slackware έπασχα από τέτοια προβλήματα μέχρι που αναβάθμισα
τους drivers από 0.9.2 σε 0.9.3 σε 0.9.4 και 0.9.5 και ταυτόχρονα από
Χ-4.0 σε 4.0.1 και σιγά σιγά τα bugs αρχίζουν και εξαφανίζονται.

Βέβαια, σε μένα αυτά συνέβαιναν μόνο όταν γύρναγα από console σε Quake
III. Το αντίθετο δεν είχε πρόβλημα.

Και τώρα με Χ4.0.1 0.9.5 δεν μου παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα. Λύθηκε
(άλλωστε το ξέρανε από την Nvidia και λέγανε να περιμένουμε update και
μετά όταν βγήκανε τα 4.0.1 προτείνανε την αναβάθμιση για την επίλυση των
bugs).

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras