mandrake 7.2 xfree86 4.0.1 nvidia driver 0.9.5 problhma

I.Ioannou roryt at hol.gr
Thu Dec 7 15:18:01 EET 2000

> "Stamatis K.Logos" wrote:
>
> Xanaleo loipon an kapoios exei sthsei ta xfree401 kai Nvidia driver
> 0.9.5 kai ola
> douleyoun kala kai oi palies MESA efarmoges, aw to anaferei kai 8a
> kano pio
> sygkekrimenes erothseis.

Pera apo flames :-))
Loipon to thema proekipse twra teleytaia se ena mixanima me
NVIDIA sta programmata me 3D. To idio mixanima me Mandrake
eixe problima apo X se konsola kai pali pisw (toulaxiston).
Sto SUSE otan ksekinages 3D programa (XMMS px) krasare olo to X.
Stin arxi eipame oti eftege to Xfree4 alla telika ayto pou edwse
tin lisi eitane otan afairesame ton 3D driver tou glade kai balame
auton apo to MESA. Gia des mpas kai ... (den gnwrizw diadikasia
gia na to kaneis auto sto Mandrake, ayto tha prepei na to psakseis).

Elpizw na boithisa