SUSE 7.0 evaluation

Antonis Kokkonos anxe at x-treme.gr
Wed Dec 6 23:11:01 EET 2000

Μιχάλη, ευχαριστώ για τη απάντηση-διευκρίνηση, και ξαναλέω ότι ίσως ο
βιαστικός τρόπος με τον οποίο διατύπωσα το ερώτημα δημιούργησε παρανόηση.
Αντώνης
"Michalis Kabrianis" <kabrianis at hellug.gr> wrote in message
news:mailman.976135984.4922.linux-greek-users at hellug.gr...

> Η evaluation version καλύπτει το 90% τω περιπτώσεων και δεν περιέχει
commercial προγράμματα.
> Επειδή αισθάνομαι την θερμοκρασία να ανεβαίνει (όχι από σένα) ελπίζω ότι
αυτή μου η απάντηση πείθει ότι δεν έχω τίποτα εναντίον κανενός και ότι δεν
θέλω να γίνει flame.