SUSE 7.0 evaluation

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Dec 6 22:53:01 EET 2000

On Wed, 6 Dec 2000 22:26:19 +0200
"Antonis Kokkonos" <anxe at x-treme.gr> wrote:

> Μιχάλη, ισως το ερώτημα μου δεν τέθηκε σωστά και οδήγησε σε παρανόηση.
> Γνωρίζοντας ότι η ελ λόγω διανομή αποτελείται από αρκετά σιντάκια και επειδή
> φοβάμαι ότι στο ένα και μόνο θα περιλαμβάνονται μόνο τα βασίκα και στη
> συνέχεια για να οργανώσω το περιβάλλον θα χρειαστεί να κατεβάσω ένα σωρό
> βιβλιοθήκες, προγράμματα κτλ. κτλ. για αυτό ρώτησα.
> Επειδή επίσης ο χρόνος που διαθέτω είναι πεπερασμένος και δεν προβαλαίνω να
> δοκιμάζω με τις ώρες ρωτώ εσάς τους διαδικτυακούς χρήστες και ελπίζω να μην
> γίνεται κατάχρηση του χρόνου σας.
> [...]

Η evaluation version καλύπτει το 90% τω περιπτώσεων και δεν περιέχει commercial προγράμματα.
Επειδή αισθάνομαι την θερμοκρασία να ανεβαίνει (όχι από σένα) ελπίζω ότι αυτή μου η απάντηση πείθει ότι δεν έχω τίποτα εναντίον κανενός και ότι δεν θέλω να γίνει flame.

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr