Πρόβλημα με Lilo

tsagkas tsagkas at otenet.gr
Sat Dec 2 13:34:00 EET 2000

Χαιρετώ όλους,

Στο σύστημά μου έχω Windows 98 και Linux Suse 6.4. Εγκατέστησα το καινούριο
lilo (κατά λάθος λόγω άγνοιας) στο partition των Windows (hda1, και όχι στο MBR
που ήθελα εξαρχής, δηλαδή hda) βάζοντας στην παράμετρο του /etc/lilo.conf
boot = /dev/hda1. Επίσης επειδή ήθελα τα Windows ως default OS, στο lilo.conf,
έβαλα τις γραμμές που αναφέρονταν στα Windows πάνω από αυτές που αναφέρονταν
στο Linux.

boot = /dev/hda1
delay = 5        # optional, for systems that boot very quickly
vga = normal     # force sane state
root = current   # use "current" root
other = /dev/hda1
table = /dev/hda
label = win
image = /boot/vmlinuz
label = lin

Το πρόβλημα:

Kατά την εκκίνηση του υπολογιστή, ξεκινά ο lilo κανονικά, λέει "lilo 21.6
μήνυμα. Αν επιλέξω lin το Linux φυσικά φορτώνει κανονικότατα. Αν από το Linux
προσπαθήσω να κάνω mount το partition των Windows, μου λέει:

Could not mount
Error log:

mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda1, or too many
mounted file systems.

Σημείωση: 1)Το partition των Windows εξακολουθεί να είναι win95 fat32 (το
κοίταξα με το fdisk) (2) Τo partition των Windows αναφέρεται στο /etc/fstab ως
εξής (εμένα φυσιολογικό μου φαίνεται) :
/dev/hda1        /win    vfat    noauto,user 0 2

Eυχαριστώ,
Δημήτρης Τσαγκατάκης

tsagkas at otenet.gr