PS printers and PPD files

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Wed Aug 16 16:51:54 EEST 2000

  Έχω εδώ ένα έγχρωμο εκτυπωτή δικτύου που υποστηρίζει PostScript, και τον
βλέπω μια χαρά από το μηχάνημά μου. Είπα να κατεβάσω και ένα PPD αρχείο για
τον εν λόγω εκτυπωτή (Postscript Printer Definition νομίζω σημαίνει), για να
έχω πιο ακριβείς εκτυπώσεις, και έτσι κι έγινε. Το ερώτημα είναι το εξής:
άντε και το κατέβασα το PPD, τώρα τι να το κάνω; (Όχι αυτό που ήρθε πρώτο
στο μυαλό όλων παρακαλώ. :-) ) Έχω lprng για spooler, magicfilter για
μετατροπή αρχείων, και μπορώ να βάλω με μεγάλη ευκολία πληθώρα από άλλα
προγράμματα, αν αποδειχθούν να είναι χρήσιμα.

TIA

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk