micronet modem

Stratos Laspas s_laspas at yahoo.com
Tue Aug 15 19:03:42 EEST 2000

Prin kanena dimhno eixa apasxolhsei ki egw th lista me kati
problhmatakia pou exa me to micronet. Ola omws lu8hkan se treis
kinhseis:

1) Katebasa kai diabasa to "How to hook up PPP", apo to
http://axion.physics.ubc.ca/ppp-linux.html
Makran h kaluterh selida pou exw diabasei epi tou 8ematos. Ebala tis
ru8miseis gia sunesh pap.

2) Katebasa kai diabasa to exgeiridio tou modem
(http://micronet.com.tw/download/manuals/manuals.htm), opou diabasa oti
gia tis eurwpaikes xwres, xreiazetai na pros8eseis sto init string to
&F1

3) Katebasa kai egkatesthsa to kalutero programma sundeshs me ISP, to
X-ISP (xisp.hellug.gr). Ekei pros8esa thn parapanw parametro sto init.
Pleon, 8 stis 10 fores sundeetai xwris problhma kai me kales taxuthtes.

Elpizw na boh8hsa.

--- Sidirourgos Lefteris <lefteris at artemis.edu.uch.gr> wrote:

> On Tue, 8 Aug 2000, Galanakis Dimitris wrote:
>
> > Exw ena modem tis micronet (Shuttle 3000E) kai otan syndeomai me
> ton ISP
> > server blepw oti oi xaraktires pou mou stelnei einai entelws
> > akatanoitoi ...
>
>  Vasika, exei shmaseia na mas peis me pio programa pas na synde8eis
> me ton
> ISP.  Gia paradeigma an syndeesai me to minicom kai an o ISP rwta an
> 8es
> PPP h SLIP connection meta thn epilogh soy prepei na pathseis ena
> escape
> caracter (nomizw oti einai to ^Q , alla den eimai sigouros giati den
> exw sto PC to programmataki ayto). Pantws apo oti katalava prepei na
> einai
> h idia periptwsh me ta Windows an kaneis bring up terminal kai afou
> valeis
> ta aparaithta prepei na pathseis F7 h continue (sto lew giati
> fantazomai
> oti eisai neos sto Linux alla prepei na 3ereis apo Windows:)
>
> > Exei kaneis pote egkatastisei ayto to modem katw apo Linux?
>
>  Den to exw kanei egkatastash alla den nomizw oti ftaiei se tipota to
> modem h h egkatastash toy.
>
> Elpizw na boh8hsa.
>
> 	Sidirourgos Lefteris
>

> --