GNOME + Enlightenment & kikbd

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Sun Aug 13 21:16:13 EEST 2000

DJ Art wrote:

> Nikos Theodorou wrote:
>
> Λοιπόν, κάνε το πολύ απλό: άνοιξε το eterm (ή ότι θές) και γράψε απλά
> kikbd. Θα πρέπει να δουλέψει (αφού λές ότι δουλεύει στο kde). Αλλά τέλος
> πάντων, κάνε αυτό για να δείς μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μήπως
> πετάει κάποιο error, κάποιο coredump, segm. fault κλπ κλπ .....

Το έχω κάνει ήδη :-)
Δεν πετάει τίποτε... φέρεται σαν να έχει ξεκινήσει κανονικά, οπότε
υποθέτω ότι έχει ξεκινήσει .... μέχρι και με ps ax | grep kikbd φαίνεται
κανονικά η διαδικασία του. Παρ' όλ' αυτά αλλάζω το πληκτρολόγιο με το
συνδυασμό πλήκτρων που έχω ορίσει (τα δύο Shift) και αυτό δεν
καταλαβαίνει τίποτε... γράφει αγγλικά.

> [...]
> ..... να κατεβάζεις .... να εγκαθιστάς .... κλπ κλπ .... ;-)

> [snip...]
>
> Να σε φιλήσω !!! :) Με έκανες να πάω να το ξαναδοκιμάσω και διαπίστωσα
> ένα πολύ θετικό γεγονός. Αλλάζω τα λόγια μου:
>
> Γίνεται με απλό τρόπο: τρέχεις το kikbd. Από κει και πέρα δουλεύει και
> υπάρχει κάτω στη μπάρα ... :-) (που σημαίνει πως δεν χρειάζεται να το
> σετάρεις από πρίν) !!!!
>
> Φυσικά, αυτό ισχύει από 1.2 και πάνω επειδή υπάρχει το Status Dock
> (Πατούσα --> Panel --> Add to Panel --> Status dock) (ναι !!! το kikbd

ΚΑΚΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ, μέ βάζεις σε πειρασμό!

--
Νίκος Θεοδώρου (Gordon)
WEB:    www.math.auth.gr/~ntheo
E-MAIL: ntheo at math.auth.gr