GNOME + Enlightenment & kikbd

DJ Art djart at linux.gr
Sat Aug 12 18:09:10 EEST 2000

Nikos Theodorou wrote:

Λοιπόν, κάνε το πολύ απλό: άνοιξε το eterm (ή ότι θές) και γράψε απλά
kikbd. Θα πρέπει να δουλέψει (αφού λές ότι δουλεύει στο kde). Αλλά τέλος
πάντων, κάνε αυτό για να δείς μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μήπως
πετάει κάποιο error, κάποιο coredump, segm. fault κλπ κλπ .....

(και αφού δουλέψει ;) μπορείς να το βάλεις στα startup progs -- από το
control center, session --> startup programs)

> alh8eia einai oti to periballon dhmiourgh8en se GTK+ einai poly
> omorfotero apo to KDE....

Πού να δείς και το Gnome 1.2 με sawfish αντί με enlightment (και με
κατάλληλο theme) !!! (ωχ μην μου πείς ότι σε έβαλα σε μπελάδες τώρα
..... να κατεβάζεις .... να εγκαθιστάς .... κλπ κλπ .... ;-)

> DJ Art wrote:

[snip...]

Να σε φιλήσω !!! :) Με έκανες να πάω να το ξαναδοκιμάσω και διαπίστωσα
ένα πολύ θετικό γεγονός. Αλλάζω τα λόγια μου:

Γίνεται με απλό τρόπο: τρέχεις το kikbd. Από κει και πέρα δουλεύει και
υπάρχει κάτω στη μπάρα ... :-) (που σημαίνει πως δεν χρειάζεται να το
σετάρεις από πρίν) !!!!

Φυσικά, αυτό ισχύει από 1.2 και πάνω επειδή υπάρχει το Status Dock
(Πατούσα --> Panel --> Add to Panel --> Status dock) (ναι !!! το kikbd
εμφανίζεται στο status dock :)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras