small network @ home

Panayotis Katsaloulis teras at writeme.com
Tue Aug 15 01:17:55 EEST 2000

In article <39985a92.6173985 at news.ntua.gr>,
	233 at bigfoot.com (Paranoia) writes:
> pos mporo na sindeso ta dio pc pou exo sto spit etsi oste na ftiakso
> ena stoixeiodes network metaksi tous. Exo psaksei se diafores piges,
> alla eite logo tou oti eimai arxarios eite logo anaforas ton en logo
> pigon se megala diktia, den katafera na bro kati pou na me boithaei

Koita pws mporeis na kaneis FTP server. Einai ena apo ta pio eykola
kai ena HOWTO panta 9a soy lynei ta xeria.
Pantws kai mono na setareis tis kartes sxedon teleiwses.
Gia NFS 9elei perissotero psa3imo.
Ta mikra dyktia mh nomizeis pws einai poly pio apla apo ta megala, aplws
einai pio mikra (!)

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: