small network @ home

Pitikaris Thodoros faiakas at ianos.stsnet.gr
Tue Aug 15 01:30:25 EEST 2000

2 tropoi einai eukoloi
1)me ta wibloze second edition kai to modem sharing pou ypostirizoun
2) me to dialup masq pou yparxei se kathe linux box
sxetikh voihteia boreis na vreis sto /usr/doc/HOWTO
(efoson exei slack h an exei stish to documantation cd gia redhat 6.2 { h
prohgoumenes version to eixa ensomatomeno sto  vasiko cd })