micronet modem

Νικόλας Καλλιανιώτης nkal at hellug.gr
Wed Aug 9 14:28:48 EEST 2000

> Exw ena modem tis micronet (Shuttle 3000E) kai otan
> syndeomai me ton ISP server blepw oti oi xaraktires pou mou
> stelnei einai entelws akatanoitoi gia opoiadiplote taxytita
> me tin opoia syndeomai. Anarwtiemai ti mporei na kanw
> lathos. Xerei kaneis an xreiazetai na epilexw kapoio escape
> character i asyncmap character? (sorry an den xrisimopoiw
> swsta tin orologia). Exei kaneis pote egkatastisei ayto to
> modem katw apo Linux?

Mallon den fteei to modem mou alla kati den kaneis swsta stin diadikasia Login ston router tou ISP sou. Sygkekrimena malon o ISP sou
stelnei CHAP or PAP authentication request kai oxi Login Shell (diladi Username: Password:.....). Tha prepei na ftiaxeis to arxeio pap-secret
kai chap-secret kapws etsi ....

# Username      Server      Password      IP addresses
"username"  "domain.com"  "password"  *

ai fysika na stamatiseis na kaneis login me terminal gia ayto xrisimopoieise kapio programmataki san to Xisp   http://xisp.hellug.gr/
Episis tha prepei na ftiaxeis kai to options tou ppp sou kapos etsi

lock
defaultroute
modem
/dev/ttySx