micronet modem

Sidirourgos Lefteris lefteris at artemis.edu.uch.gr
Wed Aug 9 18:06:35 EEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Galanakis Dimitris wrote:

> Exw ena modem tis micronet (Shuttle 3000E) kai otan syndeomai me ton ISP
> server blepw oti oi xaraktires pou mou stelnei einai entelws
> akatanoitoi ...

 Vasika, exei shmaseia na mas peis me pio programa pas na synde8eis me ton
ISP.  Gia paradeigma an syndeesai me to minicom kai an o ISP rwta an 8es
PPP h SLIP connection meta thn epilogh soy prepei na pathseis ena escape
caracter (nomizw oti einai to ^Q , alla den eimai sigouros giati den to
exw sto PC to programmataki ayto). Pantws apo oti katalava prepei na einai
h idia periptwsh me ta Windows an kaneis bring up terminal kai afou valeis
ta aparaithta prepei na pathseis F7 h continue (sto lew giati fantazomai
oti eisai neos sto Linux alla prepei na 3ereis apo Windows:)

> Exei kaneis pote egkatastisei ayto to modem katw apo Linux?

 Den to exw kanei egkatastash alla den nomizw oti ftaiei se tipota to
modem h h egkatastash toy.

Elpizw na boh8hsa.

	Sidirourgos Lefteris