Ãéáôß "TEST"

Giorgio bradja at x-treme.gr
Tue Apr 25 11:15:03 EEST 2000

Δεν έχω καμία όρεξη για flames αλλά ορισμένες φορές το ύφος κάποιον εδω μέσα
είναι ενοχλητικό.
Το ότι έστειλα δυο δοκιμαστικά μηνύματα με θέμα Test έγινε γιατι μετά απο
προσπάθειες μπόρεσα στο Linux να παρακολουθώ την λίστα offline και για να
τσεκάρω κατα πόσον μπορώ να στέλνω ελληνικά και να μπορεί ο άλλος να τα
διαβάζει. Τώρα αν αυτό ενοχλει κάποιους ας θυμηθούν απο που ξεκινήσανε και τι
έκαναν για να μάθουν.
Επαναλαμβάνω οτι δεν είναι flame (εγώ προσωπικά δεν θα δώσω συνέχεια - ουτε
θα στείλω Test-posting ξανα) αλλα καλό είναι να υπάρχει κατανόηση στις
μαθησιακες ανησυχίες ορισμένων "νέων".

Φιλικά

Giorgio Bradja